tirsdag den 3. januar 2012

Årsopgørelse i mænd

Godt så. Klokken er i tastende stund 03:04, og jeg kan ikke sove. Så fik en idé, der fik mig til at taste løs. Nemlig: Mine mænd i 2011. Jeg garanterer for, at noget af det er underholdende. Eller i hvert fald den første del af ordet sat sammen med et lig (overtræt, undskyld).

Hr. eks: I omkring de første 6 mdr. af året var han min kæreste. Han var sød, tryghed og noget stabilt. Men elskede ham jo ikke rigtig. Har ikke savnet ham.

Sugemallen: Fuld aften to uger efter break-up. Sugede sig fast på mine læber og efterlod sig sugemærker. Stakkels blå læber. Er siden løbet ind i ham flere gange, hvor han har prøvet igen... Og vi er åbenbart perifert i samme vennegruppe - LUKSUS!
Bonusinfo: havde følgende samtale med ham den første aften
Sugemallen: "Vil du ikke med mig hjem?"
Ditte: "Nej"
Sugemallen: "Jamen, jeg elsker dig"

Nøgenbaderen: Åh den studentertid! Efter en våd, våd nat på bar i indre by, hvor vi sang "sådan nogle som os har jo brug for en kæreste" gjorde vi morgenen lidt vådere og hoppede i Nyhavn - han var lidt mere nøgen, end jeg. Men skulle jo have den bølge i huen!

Den lave: Alle andre end jeg vendte eller havde planer om at vende korset i huen. Og efter lettere ydmygende aften, hvor en ven gik hen til fremmede og spurgte, om de ville vende mit kors, ville jeg gerne væk fra ham! Den lave så sit snit og inviterede mig over til ham og de tre kokke. Efter meget snak, masser af øl, Agnes Obel og solopgang over Nyhavn fulgte den lave mig til bussen, hvor han sneg sig til farvelkys.

Nordmanden: Åh, så er vi nået til Kreta. Meget fuld Ditte, meget fuld Nordmand (han troede på, at jeg var gravid i 7. måned selvom jeg røg og drak, og at jeg skulle være med i DUM). Heldigvis rev veninde mig væk.

Grækeren (alphabet): Samme aften. Veninde kysser med græker 2 minutter efter, at vi har mødt dem på gaden. Jeg står akavet med græker-vennen og prøver at føre samtale. Spørger om hans navn, han svarer ABC. Spørger IGEN om hans navn, han svarer ALPHABET! Lidt senere frier han (selv-fucking-følgelig), og vi kysser. Resten af ferien er min veninde sammen med hans ven, mens jeg er videre til den næste. Kan i stave til akavet :-)

Kreta-dude: Ultimativ sommer-crush. Simpelthen så sød, jysk fyr fra lille flække omkring Randers. Vi havde 6 underskønne dage sammen, hvor vi legede kærester og nåede at komme hele følelsesregisteret igennem. Bonusinfo: På første date i dagslys bad han mig efter 5 pinlige minutter, hvor han kiggede underligt på mig, om at gå på toilettet. Havde sgu en busser. Efterdønninger fra forkølelsen efter Nyhavn-badet. Blev MEGET stille bagefter.

Kreta-dude II: Tilbage i Kbh møder jeg (via en cykeltaximand vi begge kendte) en sød jysk fyr fra en lille flække omkring Randers. Der har det samme lyse hår, er lige så høj, har samme kropsbygning og næsten samme fine blå øjne som Kreta-dude. Han hed bare et grimmere navn, og var ikke lige så sød. Bonus-info: Han var med til morgenfest hos mig, hvor vi så Herkulas og spiste hjemmebagte boller. Han puttede usandsynlig meget smør på.

Den biseksuelle: Fyr jeg har kendt i laaang tid. Og kysset med et par gange. Var mest af pligt, fordi jeg følte jeg havde trukket den alt for langt ud. Og lige pludselig kunne jeg ikke bunde mere. Første sex efter eks.
Bonusinfo: havde usandsynlig stor penis. får helt kvalme af at tænke på det.

Den sarkastiske: Mødte ham på pizzaria, og synes egentlig han så sød ud. Så begyndte han at svine min veninde. Men var åbenbart hans form for humor. Lige som da jeg spurgte ham om han gik meget i byen. Han sagde nej, men tilføjede at han havde været i byen de sidste 4 dage. SJOVTYPE.DK. Ville ikke have kysset ham, men han kyssede mig. Sagde, at jeg skulle ud og have luft. Ville komme tilbage om 2. Hæhæ, det skete ikke.

Spansk-model-lover: Sød fyr, der har løjet om alt. Men han er pæn og har masser af piger. Og tror egentlig, at noget af det han finder mest tiltrækkende hos mig er, at jeg ikke er helt vild med ham ligesom alle de andre. Ser ham stadig lidt en gang imellem. Har haft sex en enkelt gang, men har nu aftalt kun at være venner. Desuden har han også stofmisbrug.

Ham med hæmsen: Seriøs type mødt i byen. Så ham et par gange (ham med det perfekte kys), men gik galt ved sex-delen. Indlæggelsen fulgte umiddelbart efter. Bonusinfo: prøvede at få mig med i hæmsen ved at sige, at den bager, der lå i området lavede super morgenbrød, og det blev jeg NØDT til at smage. Ad.

Livgarderen: Et par kys på forskellige barer. Blev sur, når man kom til at sige gartner i stedet for garder. Meget lidt interesseret i at lære mig at kende. Lige meget hvad jeg spurgte om, svarede han med et okay svar og et "hvad med dig". Som i: "hvordan er det at være livgartner" - "Bla, bla, bla, bla.... Hvad med dig?".
Bonusinfo: Hver gang jeg gik et par meter væk fra manden prøvede en ny fyr at snakke med mig. Hver gang kom livgarderen hen og holdte om mig og hilste på fyren. For det var altid en af hans venner. Igen, lærte i det med akavet :-) I hvert fald lærte jeg: Tag aldrig på lurblæseren. Hver mindre i vil gemme jer og lytte til dansk pop.

Kokken: Baggrundshistorie fortalt for ikke ret lang tid siden. Kort: mødte ham med ham den lave. Synes han var sød. Sms'ede. Han gav blomster til pige. Men skriver et par dage efter til Ditte. Og ringer til hende nytårsaften, hvor de kævler i en time. Hun tager hjem til ham 1. januar, hvor de har tømmermænd sammen. Og hun giver ham et blowjob. Men de har ikke sex. Mest fordi hun ikke har lyst, men hun skyder skylden på manglende kondom (SMART). Har ikke hørt fra ham, og nu hader jeg mig selv. Igen. Men prøver virkelig at lade være.

Guitaristen: Sød dreng mødt på bænk. Sparsom kontakt indtil han pludselig flyttede til mit kbh. Vi mødtes i byen igen (den historie har jeg fortalt), søndagen efter til vin og film og for lidt over en uge siden til kaffe. Og han har inviteret mig på ægte, ægte date på fredag. Bonusinfo: har selvfølgelig gået i folkeskole med sugemallen.

Det var så dem, tror jeg. Kan godt være jeg har fortrængt nogen. Kan ikke vide mig helt sikker :-) Det er sjovt, så meget en modsætning man kan være. Men det her er jo også en side af mig. Hende, der fester som en sindssyg i perioder. I sommer var der bogstavelig talt uger, hvor jeg var i byen hver dag. Det dejlige ved alle de her mænd er, at de er nye. Kun 1 var genbrug. Er ikke gået tilbage til nogen fusere. Puha, jeg har vidst også taget min del. Men sex med 3 er jo okay. At jeg så ikke har været forelsket i nogle af dem er en anden sag. Og at jeg har lavet andre ting med flere, synes jeg bare vi holder mund om. Alt skal vel heller ikke på bloggen - men håber i fandt det sjovt. Og også ser denne her side af mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar