onsdag den 9. marts 2011

Kærlighed

Vi har nogle problemer. Og jeg er faktisk ikke helt sikre på, hvad de er. Om det virkelig er kærlighed, der drukner i hverdag og, at jeg ikke gider at være husmor, og vil have dig til at tage et ansvar for din egen opvask og din egen tøjvask. Eller om det er fordi, at vi har fået nogle roller i det her forhold, som er virkelig usunde. Du kan se mig som en streng mor, og du er nogle gange min irriterende lille dreng. Eller om jeg bare aldrig har elsket dig nok? At du bare altid har været et skridt foran, og villet gå skridtet videre. Så skulle vi være kærester, så skulle vi ses hele tiden, så skulle vi have fælles økonomi, så skulle vi dele alt, og bruge alt vores tid sammen. Og vi skulle flytte sammen, og vi og vi og vi. Og måske var det jeg ville bare at have en, som jeg kunne grine med, en som jeg kunne elske med, være tryg med. En jeg kunne bruge tid med, se film med, holde i hånden og føle mig tryg og føle mig som en del af noget. Måske ville jeg bare teste, om jeg kunne. Eller om det bare ikke var noget jeg kunne mere. 

Vi vil vel bare ikke det samme. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar