mandag den 3. januar 2011

Årsopgørelse 2010

Kærester: 1
Rygestop: 3
Cigaretter røget siden d. 26/12 2010: 1/2 :D:D
Mennesker jeg har såret RET meget: 3. Søster, eksveninde, flirt
Retssager: 1. Av.
Fraværsprocent: 6,16
Rejser: london, strasbourg, kreta, lyngby, tønder. 3, der tæller.  
Fuldskab: 52 * 3 = 156
Søskende jeg har kontakt med: 4. Minus en, pokkers.
Ting jeg ville ændre: alt
Psykiatrisk behandling: Bispebjerg, Stolpegården
Uoverskuelige nedture: 2
Indlæggelser: 0
Nye venner: 5
Nye fjender: Søster, Katja
Penge brugt på tøj: mange
Lejlighed: 0
Mænd jeg har knaldet: Hmm.. 5? Høhø, kan næsten være alfabet-agtig m. forbogstaver A, A, B, C, C
Mænd, jeg ville ønske, jeg ikke havde knaldet med: 4. A, B, C, C
Tilfredshedsprocent: 50 %

Ord, der stadig bør dø:
1) Smadder
2) grineren, nederen ect.
3) For evigt. Det kan man jo ligesom ikke LOVE, vel?

Overvurderede ting:
1) Twilight
2) Jan Pytlick
3) Uddannelse
4) Rygestop
5) smileyer

Undervurderede ting:
1) Strømper. De gør fandme en forskel. Dagligt.
2) MSN
3) At være lille ske

Status: Er ikke kommet videre. Andet en plus en kæreste og minus et par hundreder cigaretter.

1 kommentar:

  1. Jeg må sige at det femtal overrasker. Jeg synes nærmest det var i går at du overvejede om du skulle bryde cølibatet. Det virker nogen gange som om du har voldsomt travlt, men indrømmet, jeg er ikke et godt sammenligningsgrundlag.

    Solo

    SvarSlet